Three Septembers by Acoustic Breezes - Rahel ENG/KOR Subtitles


https://youtu.be/ZduJx7Qb5Zk

ENGLISH & KOREAN SUBTITLES

THREE SEPTEMBERS 세 SEPTEMBERS
© 2001 Ann R. Silverman-Limor aka Rahel

Three Septembers I have known you. Three Septembers I have loved you.
나는 당신을 알고 세 Septembers. 세 Septembers 내가 너희를 사랑한 것.

God is watching, watching over. God is watching us.
하나님이 지켜보고있다, 이상보고. 하나님은 우리를 지켜보고있다.

God is watching, watching over us.
하나님이 지켜보고있다, 우리를보고.

Leaves are turning autumn colors. We are facing one another.
잎은 단풍을 돌리고있다. 우리는 서로에 직면하고있다.

Winds are calling in September; winds are calling us.
바람은 9 월에 호출; 바람이 우리를 부르고있다.

Winds are calling… I hear their song.
바람은 호출 …나는 그들의 노래를들을 수 있습니다.

God is watching, watching over. God is watching us.
하나님이 지켜보고있다, 이상보고. 하나님은 우리를 지켜보고있다.

God is watching, watching over us.
하나님이 지켜보고있다, 우리를보고.

Three Septembers; so many lifetimes. Three Septembers…
세 Septembers; 많은 수명. 세 Septembers …

I kiss your eyes. I kiss your eyes. I kiss your eyes. I kiss your eyes.
나는 눈을 키스. 나는 눈을 키스. 나는 눈을 키스. 나는 눈을 키스.

God is watching, watching over. God is watching us.
하나님이 지켜보고있다, 이상보고. 하나님은 우리를 지켜보고있다.

God is watching, watching over us.
하나님이 지켜보고있다, 우리를보고.

Comments

Popular posts from this blog

THE GIFT by Rahel via Sadi Khan/Woven Thread Music 2011

I'm a Journalist in Korea 1: CAMPUS ART FAIR at HONGIK UNIVERSITY